Onze partners


Een lerende organisatie worden binnen de zorgsector? De adviestak van Edujet richt zich op leer- en ontwikkelvraagstukken. Wij maken gebruik van bewezen en actuele leermethodes.

Hoe migreer je van een conventioneel aanbodgericht opleidingsprogramma naar adaptief wendbaar vraaggestuurde individuele ontwikkeling, vanuit natuurlijk eigenaarschap van de student? Hoe faciliteer je deze transitie en wat vraagt dit van jouw leer- en ontwikkelteam?

Hoe breng je de “lerende organisatie”, dichter bij de medewerker en hoe integreer je deze in de zorgprocessen? Hier ligt onze expertise.

Wij willen een bijdrage leveren aan de professionele leerontwikkeling in de zorgsector.
Onze consultants hebben ruime ervaring en leggen daarbij voortdurend de link met de laatste trends en ontwikkelingen.
Het is onze missie om weerbare, autonome en gelukkige organisaties te creëren. We leren mensen om hun eigen verantwoordelijkheid te (durven) nemen.

Ben je op zoek naar (tijdelijke) denkkracht bij de transitie naar een lerende organisatie?  Vraag dan een oriënterend gesprek aan met Theo van den Bos of  één van onze partners.

Hieronder vind je (naast de gegevens van Theo) onze partners waarmee wij intensief samenwerken. Iedere consultant kent zijn of haar specifieke kracht, waardoor wij organisaties op vele vlakken kunnen adviseren en begeleiden.

NIEUWS:

Op 20 april heeft Edujet een samenwerking ondertekend met  Gerard, Annie en Inge. Een uitgebreide introductie van deze trainers kun je binnenkort hier vinden!

Theo 2

Theo van den Bos


’Mijn hart ligt bij het creëren van verbinding tussen mensen. Hierbij voeg ik graag mijn kennis toe aan organisaties en/of teams die bezig zijn met veranderprocessen. Ik hoor vaak dat ik als trainer ruimte bied voor de eigenheid van mensen. Iedereen doet het namelijk op zijn eigen manier. Daarmee zet ik het talent van de medewerkers op de eerste plaats. Dat maakt de weg vrij voor ontwikkeling op zowel individueel als organisatorisch niveau. Veranderen kan alleen als iedereen zijn schouders eronder zet en zichzelf daarbij gezien en gewaardeerd voelen.’’

Group 4
Group 5
Group 6
Trainer en L & D

Daphne van Zuilen


Group 4
Group 5
Group 6
Jos_Otter

Jos Otter


Group 4
Group 5
Group 6
Edujet trainers-04

Gerard Roerdink


‘’Wat mij typeert als trainer? Mijn daadkracht. Ik haal veel voldoening uit het motiveren van mensen om in actie te komen. Mijn instelling is: als jij vindt dat er in een situatie iets nodig is en je kunt dat beargumenteren, ga ervoor! Van mij krijgen ze een zetje in de goede richting en volledig vertrouwen om eigen verantwoordelijkheid te nemen en in actie te komen.’’

Group 4
Group 5
Group 6
Edujet trainers-11

Inge van der Molen


‘’Ik ben echt een trainer en geen docent. Dat houdt in dat ik niet een uur lang voor de klas kan staan om te vertellen. Ik ben juist van het doen en ervaren. Ik ben erg praktisch ingesteld en gun het iedereen om te experimenteren. Ik stimuleer mensen om het anders te doen. Mijn advies is altijd: bekijk je patronen kritisch, kijk of het je nog dient. Zo niet, bedank ervoor en kies om het anders te doen.’’

Group 4
Group 5
Group 6
Edujet trainers-14

Annie Terwisscha


‘’Vaak hoor ik dat ik enthousiast en laagdrempelig ben. Hierdoor voelen mensen zich snel op hun gemak. Zelf ben ik een echte doener. Ik stimuleer mensen door middel van oefeningen om zelf inzicht op te halen en om zich verder te ontwikkelen. Ik ben allergisch voor hokjes denken. Liever kijk ik naar het individu en wat iemand nodig heeft. Dat is de basis en daar moet je op inspelen.’’

Group 4
Group 5
Group 6

Ben je op zoek naar (tijdelijke) denkkracht bij de transitie naar een lerende organisatie?
Vraag dan een oriënterend gesprek aan met één van onze partners.